Oceniać będę:
wykonanie
plakatu – pomysłowość, oryginalność, staranność wykonania prezentację
multimedialną – zawartość merytoryczną, estetykę i pomysłowość, sposób przekazu
prezentacji współpracę w grupie – zaangażowanie członków grupy
Oceniani
będziecie wspólnie, natomiast ocena indywidualna może ulec zmianie na wniosek
grupy. Na zakończenie wypełnicie ankiety ewaluacyjne, w których określicie
swoje zaangażowanie w projekt oraz zaangażowanie innych członków grupy.
Maksymalnie
możesz zdobyć 30 punktów. Prezentacje opublikujemy na Podlaskiej Platformie
Edukacyjnej, a dodatkowo najciekawsze prezentacje zamieścimy na stronie
internetowej szkoły, a plakaty będą dekoracją pracowni, którą opiekuje się
nasza klasa.
Kryteria oceny:
Wymagania
|
Podstawowe
(1-2 pkt.)
|
Pełne
(3-4 pkt.)
|
Rozszerzone
(5-6 pkt.)
|
Ilość
punktów
|
Jakość wykonania plakatu
|
Praca ma pewne usterki, widać jednak duży wkład pracy ucznia.
|
Praca wykonana starannie, estetycznie.
|
Praca wykonana estetycznie, cechuje się oryginalnością, pomysłowością.
|
1 - 6
|
Zawartość merytoryczna prezentacji
|
Prezentacja wykonana dosyć pobieżnie, zawiera opis osiągnięć kilku wybitnych matematyków, nie jest on jednak poparta przykładami.
|
Zawiera opis osiągnięć wielkich matematyków, i wpływ ich pracy na naukę. Informacje są poprawne merytorycznie.
|
Informacje poprawne merytorycznie, spójne, pokazano dokładnie osiągnięcia wybitnych matematyków i ich wkład w naukę. Informacje są poprawne merytorycznie.
|
1 - 6
|
Estetyka i pomysłowość prezentacji
|
Stosowanie zbyt dużej ilości kolorów na slajdach, zbyt duża liczba slajdów, nadmiar animacji lub jej brak.
|
Konsekwencja w stosowaniu kolorów na slajdach, czytelne zestawienia barw, wyróżnianie najważniejszych elementów, ciekawa grafika.
|
Staranne i estetyczne wykonanie, oryginalność, wzorowa jakość grafiki, różne formy multimedialne (animacje, film) Przemyślana i spójna kompozycja.
|
1 - 6
|
Sposób przekazu prezentacji
|
Monotonny sposób mówienia, czytanie z kartki. Przekaz mało interesujący dla słuchaczy.
|
Prezentacja uporządkowana, konkretna i zrozumiała dla odbiorców. Ciekawy sposób przekazu.
|
Przekaz spójny, ciekawy, pełen ekspresji, świadczący o dobrej znajomości tematu. Umiejętność odpowiedzi na dodatkowe pytania zadawane przez słuchaczy.
|
1 - 6
|
Umiejętność współpracy
w grupie |
Niezbyt dobra współpraca w grupie, nierówny podział pracy pomiędzy członków grupy.
|
Dobra organizacja pracy w grupie, sprawiedliwy podział zadań pomiędzy członków grupy.
|
Doskonała współpraca w grupie. Zaangażowanie wszystkich członków grupy.
|
1 - 6
|
W zadaniu oceniane będą:
Oceniane
|
1pkt
|
2pkt
|
3pkt
|
Ocena
|
Liczba Punktów
|
5.0
| |
4.5
| |
4.0
| |
3.5
| |
3.0
|
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz